Hela Sverige knypplar

Idag är det andra lördagen i september. Andra lördagen i September är Hela Sverige Knypplar-dagen. Jag har tänkt att i framtiden skulle man kunna göra nåt kul i både föreningen Knyppelpinnarna och i min ABF-cirkel här i Strängnäs, men till i år har jag inte blivit tillräckligt varm i kläderna för att ta tag i det på mer än idéstadiet.
 
 
Men... för ett par veckor sen blev jag inbjuden till  att knyppla ihop med en av mina knyppel-lärare från Vadstena. Strax efter 14.00 svängde jag hos henne och hela eftermiddagen satt vi - hon och jag, två av hennes barnbarn, hennes mamma och en arbetskamrat - och knypplade. Det var jättetrevligt! Hoppas på fler tillfällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0