Nittonde mars

Vaknade halv åtta imorse av Rambo, han gnällde. Jag masade mig upp och tänkte att jag tar en kort prommis och går och lägger mig igen... Jag var ute en timme, luften var så skön! Det blev inget mer sova för min del.
 
Weeee-haaaa!
 
Livet är så stenkul!
 
Fixade äggröra och bacon till frukost, sen bakade jag en rabarber/svartvinbärspaj till fika. Vi skrapade några lotter vi vunnit på andra lotter vi fått.
 
Vi vann några nya lotter... och har paj-fika till fler dagar...
 
Sen hämtade jag upp mina knyppeldamer och åkte på Ninas knyppelstuga! Idag var vi sex stycken personer, tre generationer minus mellangenerationen! Nina hade sina barnbarn hos sig och vi andra är ju också mormödrar...mammorna saknade vi dock...
 
Total lycka!
 
Himlen var galet vacker när jag svängde av mot Sanda. Åkte ner till båthamnen och njöt!
 
 
Janne hade dammsugit hela huset och satt och väntade med grillen när jag kom hem. Det kan inte bli så mycket bättre! Bamse visade med stor tydlighet att några snabeldrakar övernattar inte i köket. Jag fattar inte hans aversion mot dammsugare... men det är lite sött att han går till angrepp mot den när jag är nära den, fast han är så rädd för den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0