Från det ena till det andra

Otroligt att tänka sig att för bara ett par dagar sen spankulerade man runt i shorts och hade det varmt och gott. Nu är det annat kan man lugnt säga.
 
Vår sista Florida-dag ägnade vi åt att köpa lite småsaker vi tyckte vi ville ha med oss hem. På kvällen åkte vi till Red Lobster och åt fantastiska räkor. Vi har ätit otroligt mycket räkor under vår vistelse i Florida.
 
                                                                          Kusinen och jag
 
På Walmart
 
 
På tisdagens eftermiddag började så vår långa resa hem. 10 timmar mellan Ft Myers och Düsseldorf, sen 2,5 timme i en liten propellerkärra till Arlanda.
 
 
När vi landat hämtade vi bilen och åkte till mina föräldrar som haft hand om hundarna. De var så glada att de inte visste till sig. Det är härligt med djur! Varken Janne eller jag hade kunnat sova på hemresan så Janne sov ett par timmar hos mina föräldrar innan han körde hem. Jag slumrade i bilen.
 
 
Igår jobbade jag och det gick riktigt bra. Kroppen var pigg men huvudet blev lite segt framåt eftermiddagen. Två möten, massor av mail och en del telefonsamtal. Idag har jag jobbat hemifrån och det var nog tur för idag slog jetlagen till ordentligt. Jag har mått pyton rent ut sagt. Sov illa inatt vilket har resulterat i värk i hela kroppen, huvudvärk och illamående plus att jag svettats och fryst om vartannat... men det har det varit värt för vi har haft det så himla bra och nu framåt kvällen mår jag bättre. Kroppen måste väl ställa om sig med både mattider och sovtider så det är bara att ta.
 
Nu ska jag gå ut med hundarna och lägga mig. Jag har sex fullspäckade dagar framför mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0