dan före dan före dopparedan

Det var gott att somna bredvid gobba mi inatt. Sov gott för första gången sen vi kom hem. Gick upp en stund före åtta, duschade och kröp ner än stund till. Maken har gjort illa ryggen så jag tog morgonpromenaden medan han gjorde frukost, sen åkte jag iväg med lite klappar till Linneas barn. Förra gången jag var där gjorde svärsonen fudge  som inte blev klar innan jag skulle hem. Igårkväll gjorde svärsonen ny fudge till sin svärmor. Den fick högsta betyg, liksom Linneas  saffranskaka. Dessutom hade svärsonen köpt en enkilos chokladboll. Yum-yum 🍩
 
 
Jag hämtade Bekki i Bålsta och passade på att handla lite. Blev så sugen på köttbullar så jag köpte köttfärs och ägg. Efter middagen ikväll har jag rullat 75 stycken... eller 76, en gick åt till provsmakningen. Lite rödbetssallad på detta så är julen i hamn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0