Skitmåndag!

Det skaver både här och där, inte minst i galltrakten... Jag ringde i fredags och frågade efter provsvaren som inte kommit. Sköldkörteln har börjat krångla och jag har utvecklat fettlever. Idag tog jag in det på riktigt. Har suttit och googlat för det är tveksamt om dr kommer hinna ringa upp mig, han har så mycket att göra. Han kommer väl säga samma sak som står på internet antar jag. Gå ner i vikt! Förut trodde man att tillståndet var ofarligt men nu tror man att det kan orsaka både skrumplever och levercancer.
 
Gjorde ett försök att äta nyttigt idag. Köpte påssallad och gjorde pannbiffar innehållande både ingefära och vitlök. Inte jättegott men tänkte att det är lite antiinflammatoriskt iaf nu när levern riskerar inflammationer. 
 
 
Sov illa inatt, vaknade återigen med huvudvärk och har inte kunnat somna än, men det glömde jag när jag åkte till knyppelkursen. Mina fina elever hade köpt en amaryllisgrupp. Så fin! Och de knypplade så flitigt och vi hade en gäst från Tyskland som stickade sockor och vi hälsade på i den andra gruppen som sysslar med japanskt konstbroderi,
 
Nu ska jag prova att slå igen ögonlocken en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0