Ingång till arbetsveckan

Jobbade hemifrån igår. Hyfsat lugn dag. Satte tofsarna i sjalen jag stickade klart för ett år sen.  
 
 
Knyppelkurs på kvällen. Vi knypplade blommor och kycklingar.
 
 
Orkade inte åka upp till lyan igårkväll så jag åkte hemifrån halv sju imorse. Halv nio var jag i Prästgården för nionde ikonmålargången. Fick mina tre ikoner vaxade och jag är så glad att alla mina ikoner nu är klara. Sista gången kan jag inte vara med för jag ska på präst/diakon-möte. 
 
 
Ser fram emot en målande fortsättning i höst.
 
Personalmöte, telefonsamtal, mail och möte innan jag åkte till Tallkrogen för fotvård. Fötterna är så mycket bättre nu. Hon tittade på mina händer och trodde att det kanske var en utrensningsprocess för det ser varken ut som psoriasis eller köldsprickor, mer som skärsår.
 
Lika otrött som jag var i fredags är jag trött nu 🙄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0