Mittihelgen

Hyfsat lugn arbetsdag igår. Besöket kom inte men ringde på sin tid istället så det blev ett telefonbesök kan man säga. Handledning på em och själavård per telefon på hemvägen. 
 
Satte upp en ny knyppling på kvällen. Inför Knyppelpinnarnas 30-årsjubileum (år 2023) funderar vi på nån sorts jubileumsknyppling. Det utfördes vid 10- och 20-årsjubileerna och dessa båda tänkte jag knyppla upp till nästa medlemsmöte.
 
 
Idag har jag suttit ute och knypplat nästan hela dagen, upptäckte när jag var nästan klar med 20-årsknypplingen att det blivit ett megafel i början... i skarven mellan det jag gjorde igårkväll och imorse. Spolade på nytt garn och började om...
 
Ikväll har vi badat i badtunnan. Känner mig nästan febrig vilket jag skyller på mycket sol och sen varmvatten på det. 
 
Suss gott nu och njut av helgen 💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0