Surt sa röven

En riktig skitdag. Har grämt mig som 17 när bilderna på kollegors namnbrickor dykt upp på fejjan. Nå, det är bara att gilla läget. Ringde morsan och fick ur mig lite frustration... I övrigt flera kortare promenader, handmata med ris och fisk. Tack och lov har jag kunnat knyppla, hundarna har mest sovit. 
 
 
På eftermiddagspromenaden gjorde iaf Rambo en riktig💩 Han var mycket loj igår, ville varken äta eller dricka så jag var orolig för uttorkning. Men idag är han piggare och äter. Bamse har inte riktigt orkat gå men har börjat äta så smått nu. Han är inte sig själv alls vilket inte är konstigt med tanke på att lilla kroppen måste vara tom, men om han följer Rambos sjukdomsförlopp borde han oxå vara bättre imorgon.
 
Har plockat bort en blomma som jag ser att de tuggat på. Det som kommit ur dem i båda ändar har varit senapsgult och det känns inte som nån vanlig magsjuka...
 
Nog med skitsnack nu. Ska knyppla lite till innan sistanaden och hoppas de klarar natten sen 💩
 
Kejsarpionen börjar komma sig 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0