Tossda 📍

Vissa dagar fotar jag massor, andra inget alls. IkvÀll blev det en ganska meningslös bild enkom för bloggens skull.
 
Men dagen började med utvÀrdering av gÄrdagens utflykt och att hitta tid för planering av höstens herrklubbstrÀffar. Höstplanering av diakoni och besök, admin pÄ det innan lunch och möte i VÀntjÀnsten. Fick sÀllskap med kollega för att köpa present dÄ jag glömt plÄnboken pÄ jobbet. Hon pröjsade, jag swishade. Till sist ett möte till innan jag gjorde det sista mÄstet i administrationen och skyndade ivÀg. 
 
HÀmtade hundar och dagisfröken som brukar klippa Bamse och körde hem till hennes förÀldrar dÀr klippbord mm finns. Nu Àr alla 19 klorna klippta liksom Bamses pÀls. Köpte sushi och en tröja i Farsta medan jag vÀntade pÄ att Bamse skulle bli klar.
 
Bekki stod utanför porten till lyan nÀr jag kom dit. Vi Ät sushi och pratade innan vi tog itu med hennes festklÀnning. Hon ska pÄ bröllop i helgen och axelbanden behövde kortas samt slitsen sys ihop en decimeter. Det blev bra!
 
 
Sonen med flickvÀn och barnbarn kom hem innan jag följde dottern till t-banan med hundarna...
 
Over and out 🙏

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0