Tredje arbetsdagen

Ännu en bra dag! Fikade med kollegor innan dagens första besök... som blev typ två då denne hade med sig en annan person som behövde annan hjälp. Nå, jag hade bokat 1,5 timme så det gick bra. Hann lite admin innan lunch. Två besök efter lunch. Admin och samtal med en kollega. Fick raska på att hämta hundarna och promenera dem innan jag stoppade i mig några kolor till middag och åkte på fotvård Kl 18.00 Himmelskt skönt!
 
 
Ikväll är sonen på konsert och flickvännen hos sina föräldrar så jag har häckat själv i soffan och tittat på fyra avsnitt av Animal Kingdom säsong 1. Så kul och så lätt att fastna i serier när man kan sitta och sträcktitta! Nytt par barnsockor på g!
 
Godnatt världen 🌍💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0