Husbilslogg dag 9 - Ljusterö

Maken gick upp tidigt och tvättade husbilen, sen fick även jag fart och fixade med mitt. Vi åkte in till Strängnäs för att hämta ut medicin och mitt garnpaket... men postombudet var stängt fast det stod att det var öppet. Försökte hitta nåt telnr men det gick antingen till Postnord, inte DHL som kört mitt paket, eller till ett nr som inte var i bruk. Surt lämnade vi Strängnäs utan garnerna och begav oss upp mot Storstan. 
 
Vi tillbringade tre timmar på begravningsbyrån med vännen. Jag hoppas hon ska känna sig så nöjd det går...
 
Det går att köpa minnessaker med den dödes dna!?
 
Vi fortsatte vidare norrut, handlade lite i Åkersberga ovh fortsatte med färjan över till Ljusterö. Här har vi bjudit makens moster på bästa pizzan - Fiskars - från krogen i Linanäs, pratat och gått kvällspromenad.
 
 
Ser fram emot ännu en natt i husbilen 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0