Midsommar hela dagen 🍓

Vi brukar ju inte fira högtidsdagar pĂ„ nĂ„t sĂ€rskilt sĂ€tt. Men ingen ”regel” utan undantag. Idag har jag firat dubbelt upp. 
 
Jag gick upp nÀr maken kom hem frÄn nattpasset, fixade frukost Ät mig och alla djur, diskade och gick lÄngpromenad med grabbarna.
 
Tji omöjligt att fÄ en bra bild pÄ grabbarna tillsammans, men det blev nÄgra roliga iallafall.
 
Ragnar sprang nÄgra vÀndor under Rambos mage...det tyckte Rambo INTE var kul!

Kom igen brorsan, vi drar! 
 
Sen tog jag vovvsingarna i bilen och Äkte och hÀmtade upp Àldsta dotra med döttrar för att fira midsommar med stÄng, picnic, dans och hela paketet! SuperhÀrligt!
 
Bamse och Rambo har ingen aaaaning om att de Ă„t vegobullar 😂 
 
Mommos superhjĂ€ltar đŸ§šâ€â™€ïžđŸ§œđŸŒâ€â™€ïž
 
Hemmavid vÀntade maken med grill och midsommartÄrta. Vi bjöd över grannarna pÄ kaffe och tÄrta och hade en trevlig kvÀll tillsammans.
 
MarĂ€ngbotten, chokladgrĂ€dde, hallongrĂ€dde och jordgubbar/hallon. Grymt gott 🍓
 
Ha en fin midsommar 🍓

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0