Rubrik saknas

I all korthet... promenad till dagis, tar ca 30 minuter. Gläds åt att ”mördarbacken” genom skogen precis innan man kommer fram till dagis inte alls är så jobbig som den varit. Mina ”tappade” kilon känns!
 
 
Förmiddagen bjöd på handledning, myndighetskontakter och telefonmöte. Lunch i lyan. Eftermiddagen möte. Besöket hade avbokat så jag satte mig med telefonen istället. 
 
Igår åkte sonen och köpte ett större begagnat kylskåp. Han hade skurat ur själva skåpet så när jag kom hem idag diskade jag alla lådor och lösa fack. 
 
Bamse har inte släppt marsvinen med blicken sen vi kom hem. Maten slängde han i sig men tuggbenet struntade han i. Undrar vad han tänker ...
 
Lite Willegos innan han ville få mat och sova, sen några avsnitt Animal Kingdom med son, svärdotter och virknål. Håller på med en sjal till mig och vill få klar den fort! På Godisgubben hemma i Strängnäs ligger garn till en väska jag vill virka! Tre sjalar till, två väskor och ett par sockor tänkte jag hinna innan sommaren är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0