”Lost souls” (eller Bamse 9 år)

Idag har jag haft en städdag på jobbet. Ett missförstånd gjorde att kyrkgruppen åkte förra måndagen utan mig, men jag valde att jobba på jobbet idag då jag ändå inte hade nån knyppelkurs ikväll. Jag har röjt i högarna, ”tuggat” en hel del konfidentiella papper och lagt annat i återvinningen. Några telefonsamtal och ett kort möte är allt som brutit av röjningen. 
 
Kollade Facebook nån gång under dagen och fick syn på en urläcker sjal! Ett gratismönster som hette ”Lost souls” dessutom! Jag gav efter för min lust, åkte från jobbet lite tidigare och införskaffade garn och virknål på Stoff&Stil.
 
 
Fixade fruktsallad till middag och körde sen igång. Färgen är mörkt antracitgrå, men beroende på ljus tycker jag den skiftar. Längtar till imorgonkväll när jag ska få fortsätta...
 
 
Min fina lilla Bamseplutt fyller nio år idag. Mitt lilla lyckopiller 💕 Jag missade leverpastejen imorse som han skulle få bjuda dagiskompisarna på, den lämnade jag i eftermiddags så imorgon blir det kalas på dagis 🐩🐕
 
 
Gonatt världen 🌍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0