Flyttlördag

Gick upp kl 7 och tog en långpromenad med hundarna efter frukost. 
 
 
Klockan nio träffades flytt-crew vid lägenheten och började jobba. Vid fyra gick sista lasset. Det är ju alltid mycket mer än man tror!
 
Nyvaken prins och bästa hundvakten ❤️
 
När sista lasset gick åkte jag till lyan och hämtade hundarna. Sonen och hans familj hade prommat dem mitt på dan, så jag gick en sväng med dem innan vi satte oss i bilen hem.
 
Lunchen var inte liten!
 
Åkte via jobbet och lämnade ett SL-kort en sökande fått beviljat för jag jobbar hemifrån på måndag, och sen ett pitstop på Burger King i Nykvarn. Janne önskade sig nåt snabbt och enkelt för han hade jobbat med fasaden hela dan. Det blev 18-pack Nuggets... men jag sparade mina, fortfarande mätt efter den eminenta pizzan. 
 
 
Bästa avslutningen på dagen - maken har värmt badtunnan! Där ska vi krypa ner nu 🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0