Lazy söndag

På morgonpromenaden började jag ifrågasätta mitt deltagande i Änglas kalas. Ont i kroppen med förkylnings- och feberkänslor. Ringde och pratade med både Linnea och Ängla, rådgjorde med Linnea om klokskapen i att åka på kalas om man inte mår bra och sen med Ängla för att berätta vad hon ska få - nåt kul! Bio och bowling eller shopping typ. Det blev jättebra!
 
Sen tog jag det lugnt. Båten kom hem vid tio...
 
Fantastiskt lugn häst som bara beskådade händelsen...
 
Maken har jobbat utomhus med att täcka båten och klippa gräsmatta, vi gick empromenaden tillsammans... övrig tid har jag knypplat eller hängt i soffan.
 
I originalet är allt gjort i ull... men jag ville ha en distinkt skillnad i knypplat och stickat så det blev stickat i ull och knypplat i lin...
 
Maken fick åka på jobb några timmar, då eldade jag i tunnan och gjorde lax i ugn, när han kom hem blev det middag och tunnbad. 
 
Nu har jag tagit kvällspromenad med hundarna och förvånas över dagens steg!
 
 
Har inte alls mått bra idag men ändå knatat på över förväntan... Ingen logik alls!
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Jag letar frenetiskt efter mönstret på tröjan med pippi på. Har du kvar det?kan jag köpa det av dig?
Snälla snälla snälla!
Mvh/Karolina

2019-10-10 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0