Sticka đŸ§¶

Hade endast nÄgra fÄ saker pÄ agendan idag och inser nu att jag glömt hÀlften. Jag har messat mina knyppelelever och kollat hur de stÀller sig till kursstart, men glömt maila ABF och kolla om vi kan byta till en större sal. Jag har inte bokat tid för besiktning av bilen men jag har förfÀrdigat tvÄ disktrasor, gÄtt tvÄ vovvenader och badat tunna med Àlskade maken. 

Simon Templar - Helgonet
 
Vattumannen
 
Efter tunnbandet smaskade vi loss pĂ„ chokladpudding! Hittade ett paket som var pĂ„ vĂ€g att bli för gammalt nĂ€r jag letade ströbröd hĂ€romdagen... och det var inte alls sĂ„ gott som jag förvĂ€ntat mig 🙄
 
 
IkvĂ€ll Ă€r det Beck som gĂ€ller... och lite stickning förstĂ„s đŸ§¶Â 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0