Grå söndag

Håller väderprognosen vad den lovar kommer vi att få se solen en stund den 16 december. Bara 10 dagar gråväder kvar 🤮 OM prognosen stämmer, den KAN ju slå fel åt båda hållen. 
 
Idag avskedspredikade syrran i församlingen hon jobbat i över 11 år. Max 8 pers får ju samlas för närvarande så vi var många som följde med på nätet. På tisdag börjar hon i ny församling.
 

Sen blev det kyrkkaffe med saffransbullar och maken vid köksbordet, och andra ljuset tänt i adventsstaken 🕯🕯
 
 
För att promenadförnya oss lite tog bilen och körde till ett elljusspår vi fått tips om. Det blev en jättefin... men grå... 2,7km-promenad i en ny skog. Dit åker vi tillbaka 👣🐾
 
 
Slötitta på tv, fixade squash-plättar till middag, sen mer tv och handarbete. Stickade en fredsduva som jag inte blev helt nöjd med, virkade klart stjärna No2 till adventsstjärna No2 (kant och montering kvar) och till sist blev det en tomte till medan jag tittade på Wallander. Tomtarna tycker jag blev så himla söta 🎅🏼


Nu är hundarna nykissade och jag nyduschad ifall nån undrar 🤣 Godnatt 💤 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0