Grå torsdag

Idag har jag spenderat flera timmar i Ugglebo, haft kvalitetstid med min flamingo🦩 och typ spelat Tetris med mina kartonger 📦📦📦 ... eller det känns så. De flyttas fram och tillbaka och ett varv till. En evighetsmaskin 😫
 
 
Men jag har faktiskt fått fram ytterligare några kvadratcentimeter golvyta. 
 

Det är jättesvårt att sortera när det inte går att lägga ut kartonginnehållet nånstans. Meeen går allt enligt plan nu så försvinner en Ikea-kasse på lördag, 4 kartonger plus annat löst grejs på onsdag och en kartong till på torsdag. Bakom kartongstapeln som ska väck finns några lådhurtsar som innehåller bland annat garn 🧶... tror jag. När garnet är frilagt kan jag bestämma mig för vad jag ska ha kvar. Jag har för närvarande garn i påsar överallt och jag behöver få översikt. Idag har jag fått en bra översikt över knyppelgrejerna och det är jätteskönt! Nu behöver de bara nånstans att bo📍Tetris 📦
 
Två halvlånga och en kort promenad 🐾👣🐾 har det blivit. Regn ☔️och lervälling 😁🍼 Den sista promenaden tog maken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0