2,25 ☀️

Kollade dagsljussidan och ser att nu har vi 2 timmar och 25 minuter mer dagsljus än vid vintersolståndet. Det märks! Jätteskönt! Idag är oxå min sons födelsedag... men honom har jag inte sett. Han gick till jobbet före jag gick upp och har inte kommit hem än.
 
Min dag har tuffat på med diakonal frukost, lunchen glömde jag bort till förmån för fondhantering och fikafix till eftermiddagens diakonmöte. Kände först när jag åkte hem vid femtiden att jag var jättehungrig. Det blev en BigTasty-meny med dippsås 🍔 
 
 
Kvällen har spenderats solokvist i lyan med GWs mord och broderiet. Några blad och två kaniner utan konturer blev resultatet.
 
Godnatt världen 🌍☀️💖 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0