Det hĂ€nder i skogen đŸŒČ

Idag nĂ€r jag var ut pĂ„ andra promenaden överraskades hundarna och jag av ett sĂ„nt dĂ€r spöklikt rĂ„bocks-skall. Han kan inte ha varit lĂ„ngt borta, kanske 20-30 meter in i skogen, sĂ„ nĂ€r skallet kom hoppade jag högt 🩌 Hundarna blev ju fullkomligt skogstokiga förstĂ„s...
 
I övrigt tvĂ„ superlugna dagar. Har varit trött efter den hĂ€rliga helgen och har mest suttit och stickat đŸ§¶Â 
 
Kattvantar đŸ± mönster av Jenny Alderbrant (JennyPenny)
 
IgĂ„r var jag ivĂ€g pĂ„ min knyppelkurs och idag pĂ„ förmiddagspromenaden hörde vi sparvugglan 🩉
 
--> https://youtu.be/VYfyxCLW748 <--
 
SĂ„ himla roligt med lite nytt liv i skogarna 😍 ... men nĂ€r jag kom hem frĂ„n hundpromenaden ikvĂ€ll pĂ„mindes jag oxĂ„ om andra naturlagar. Fullt med fjĂ€drar bredvid fĂ„gelmataren. En rĂ€v eller nĂ„n av vildkatterna? Sparvhöken? Ser ut som en liten fĂ„gel, men omöjligt att avgöra i mörkret.
 
 
Nej, march i sÀng. Imorgon blir det "Àventyrsdag"...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0