Easy going saturday

Sov otroligt bra inatt och har varit lite piggare idag. Det är verkligen två steg fram och ett tillbax. Men så är livet så himla mycket lättare när gubben är hemma och solen skiner!
 
 
Har suttit och virkat en del under dagen, men när gubben var ute på hundpromenad no2 kokade jag kaffe, noppade jordgubbar samt bar ner stolar och bord till trallen vid boden. När han kom hem blev det fika i solen 💖

 
Näst äldsta dottern och jag hade planerat en mor/dotter-kväll med middag och bio ikväll efter Lunas 2-årskalas, men igår kände jag att kalas och bio inkl ca 25 mil i bilen skulle bli alldeles för mycket. Jag tackade nej till kalaset, vi skippade bio och träffades i Enköping och tog en pizza istället. Det blev perfekt. Vi var ensamma på restaurangen tills vi skulle gå, då kom ett äldre par. Det är så lugnt ute tack vare Corona.
 

Vi ska försöka göra om det snart igen.
 
Känner att dagen blev lagom. Ett bad i tunnan får avrunda denna lördag 💦 
 
Grattis Luna 🦄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0