Min om-bry-onsdag

"Äventyrsdag" idag. Åkte hemifrån strax före åtta, via dagis och blomsteraffären i Hagsätra för att tillbringa förmiddagen hos bästisen som fyller år idag. Fruktsallads-frukost, myspys, och zonterapi  👣
 

Vi kanske har ett lite udda sätt att umgås, men jag klagar inte. Zonterapi är så fantastiskt 👣
 
Strax efter 12 knatade jag iväg till t-banan och åkte in till stan. 2,5 timmars ompyssel äv bästaste frissan. Värsta baljan lut, go-kaka, snack och nya hårfärger - blågrått och lila 👌
 
 
Dessutom hade hon köpt en tavla åt mig som matchar kudden jag blev så dö-förtjust i senast jag var där... och jag fick den oxå!

Sen hämta bilen i söderförort, via dagis och biltvätten i Östertälje. 

 
Trött, nöjd och skitsnygg!
Frågor på det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0