Lantis đŸŒČ🌿

Imorse nĂ€r dottern och jag Ă„t frukost yvdes jag glatt Ă„t att ekorren kom pĂ„ besök 🐿 Efter en stund kom rĂ„djuret springande över Ă€ngen med en hund efter sig 🩌 Oj vad mycket som hĂ€nder hĂ€r pĂ„ landet, tyckte jag 😃 Hennes min sa mig nĂ„t annat ... men jag insĂ„g hur mycket jag trivs med att bo dĂ€r jag gör. Inga stressade mĂ€nniskor som springer efter bussen utanför mitt fönster, inga morgontrötta förĂ€ldrar som slĂ€par pĂ„ lika trötta barn som ska till dagis...
 
En lugn dag. Snö, sol, hagel, regn, sol igen, mörka moln... Jag jobbade mina tvĂ„ timmar och dottern sina tre. Jag gick promenaderna som vanligt, bakade nya kakor och en paj som maken ska ta till jobbet imorgon. Gjorde kalvfrikadeller till middag efter önskemĂ„l. JĂ€ttemysigt att fĂ„ umgĂ„s med yngsta pĂ„ det hĂ€r sĂ€ttet. IkvĂ€ll satt vi 2,5 timme i tunnan 👍
 
ÅterstĂ„r endast sĂ€ngen đŸ€—
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0