Pigg đŸ€žâ€â™€ïž

NÀr kÀra maken tog morgonpromenaden imorse sÄ dammsög jag hela huset plus glaspaviljongen och gjorde ren Ragnars bur förutom övriga morgonsysslor. Vi Ät frukost i paviljongen nÀr han kom hem, kÀnns som det att det gÀller att ta vara pÄ de fina vÀderstunder sensommar/ höst bjuder pÄ. Tids nog fÄr vi sitta inne.
 
Medan maken gick ut och jobbade med en nyinköpt begagnad liten bÄt diskade jag, duschade hundar och jobbade vidare med mina disktrasor. Mitt pÄ dag gick vi lÄngpromenad tillsammans i skogen.
 
 
Lite fika pÄ det och en ny omgÄng med disktrasorna. Det Àr sÄ kul att fÄ en idé och sen klura ut bÀsta lösningen. 

Kaffeformeln broderades medan kaffebönorna virkades direkt pÄ trasan 
 
Bladen virkades separat och virkades sen pÄ trasan. StjÀlken och blommorna virkades direkt pÄ trasan. 
 
Virkade blomsterdetaljer som virkats pÄ
 
Efter middag badade vi tunna och efter kvĂ€llspromenaden tittar jag pĂ„ tv och fortsĂ€tter frossa i disktrasor ❀

Missade att fÄ med sonens tomatodling pÄ balkongen igÄr. Lika goda som tjusiga!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0