Vilodag

Idag har jag varit fruktansvärt trött och frusit galet. Perfekt att sitta hemma under luftvärmepumpen och sticka disktrasor och prata med de döttrar som inte var med på utflykten igår, samt mamma.

Västpricken blev ju klar häromdan, men idag blev den lite misslyckade Nordpricken klar. Jag fick den inte så distinkt som jag ville, men allt kan inte bli perfekt... 😝 Livbojen blev rätt läcker, tycker jag 😃
 
Karlavagnen kan få vara så här enkel, tänker jag. Vattumannens stjärntecken behövde förklaras tyckte jag, men inte Karlavagnen, eller?
 
Vattumannen
 
Maken och sonen har hämtat bilen som kapsejsade i fredags och kört den till verkstad. När maken kom hem bjöds han på finsk kållåda och rårörda lingon, lingon jag plockade häromdagen, middag alltigenom AIP 😋
 
 
På nåt underligt vänster blir jag sittande uppe med mina trasor, trots att jag är så himla trött. Märkligt! Men nu bär det av mot sänghalmen iallafall!
 
Godnatt alla fina ni ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0