Långfredag 🚐

En dag i vandringens tecken 👣🐾👣🐾 Maken och jag har gått alla promenader tillsammans, både nya och invanda vägar. Morgonpromenaden gick till "sjön" och en sväng till brevlådan.
 
 
Efter frukost tog jag ut stolar och djur medan maken bytte till sommardäck på föräldrarnas bil.
 
 
Den andra promenaden gick runt Lågarö Bryggväg, en väg jag aldrig gått trots mina 57 år härute... Inte så märkvärdigt, ett mysigt och välskött sommarstugeområde men ack så trångt mellan husen 🏡🏠🏘 
 
Fina gemensamma områden!

 
Sen gick vi in till föräldrarna och pratade skit en stund. Min guddotter och hennes kille kom och bjöd på bullar. De ska vara i syskonens hus över påsk.
 
Tredje promenaden gick vi ner till Lågarö Brygga. När vi kom hem från den lagade jag lasagne. Vet att det är en favoriträtt hos föräldrarna så den är kul att laga.
 
Bild från deras 60-åriga bröllopsdag 💍 
 
 
Efter middag, snack och glass gick fjärde promenaden till "sjön" och brevlådan igen.
 
 
Nu har vi ugglat i husbilen en stund. Jag har spanat in garn till en ny badrumsmatta eftersom jag snott den vi har till husbilen... och så har vi gått sistanaden till brevlådan.
 
Hundar, fågel och deras människor är trötta efter en lång och fin långfredag.
 
💚 Sov gott världen 💚
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0