Andra torsdagen i april

Fy apan vad jag har svettats inatt. Det var riktigt skönt när morgonen kom och jag äntligen fick sova några timmar. Helt kort om dagen kan den sägas ha bestått av tre saker: olika telefonsamtal, boken, badrumsmattan. Boken är ännu en gång genomkollad efter de senaste rättningarna och jag tror att den åker iväg på tryck i början av nästa vecka. 

 
Och så har vi haft Kurre på besök som vanligt. Hen sitter på altanstaketet och väntar på sin tur att komma till fågelmataren 😅 Så himla söt 😍 
 
 
Badrumsmattan växer och det är lite skönt att bara sitta och sticka räta maskor idag när jag inte var så pigg efter nattens kärringsvettningar. Jag tror den blir fin i badrummet.
 
Färgerna på bilden ger inte rättvisa åt verkligheten. Den jeansblå färgen är jeansblå på riktigt och inte faddblå som på bilden och chai är mer likt the med mjölk än bildens blekgula 🎨 

Jag kostade på mig ett par fyrkantiga stickor i trä. Mina fyrkantiga knyppelpinnar är superbra för de rullar inte på dynan så jag ville prova hur det är att sticka med fyrkantiga stickor 🧶 Det är ingen större skillnad, men de är snygga 😄
 
 
Nu ska jag krypa ner och försöka sova bättre än inatt.
 
💚 Sov gott alla fina 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0