Bered en väg för Herran 🌟

Gick upp halv sex och gick igenom mailen innan jag åkte till jobbet. Halv nio var jag och en kollega hos Pingstkyrkan för planering inför nästa vecka samt intervju med Länstidningen.

(null)
Tacos 🌮 

Efter admin landade jag i Hovsjö lagom till lunch. När besökarna började komma pratade vi allt från grisfötter och lutfisk till japanernas potens… ja, jag älskar torsdagarna i Hovsjö, man vet aldrig var samtalen landar … ❤️🐖
 
(null)

(null)
Dagens predikotext fokuserades på Maria. I vår krubba finns nu herdarna, djuren och de blivande föräldrarna ❤️💙 De vise männen och änglarna är utspridda i kyrkorummet 😃

Efter gtj och kyrkkaffe hade jag ett bokat samtal och efter lite admin började jag ta mig hemåt med olika samtal i telefonen 📞

En lugn kväll hemma med supergod torsk minus gräslök plus persilja samt slötittande på Tv. Längtar efter inspiration att fortsätta på oket på min tröja ❤️… och den kommer ❤️

(null)     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0