Det lackar mot jul đŸ€¶đŸŒ

Glömde stĂ€lla klockan imorse sĂ„ det blev brĂ„tt nĂ€r jag vaknade en kvart försent. Jag hade hunnit precis till mötet om det inte vore för en kranbil som gjorde nĂ„t under klaffbron sĂ„ det inte gick att komma fram till garaget. Fick Ă„ka runt hela kvarteret och köra en bit pĂ„ enkelriktat för att komma ner, trĂ€ffade chefen och fastnade ett par minuter i samtal om LT- klappen. Det har varit otroligt rörigt för en rookie som mig. Dock kĂ€nner jag lite förvĂ€ntan inför nĂ€sta Ă„r för jag hoppas kunna omsĂ€tta lite idĂ©er jag fĂ„tt, och framförallt sĂ„ har jag en erfarenhet av detta stora projekt. 

Efter mötet morgonbön pĂ„ GĂ„vorna  mottagning dĂ€r jag och en kollega tog emot sökande till LT-klappen. Sista ansökningsdag imorgon. 

Sen blev det glöggmingel och jullunch för personalen som nÄgra kollegor ordnat. JÀttefint! Och fantastisk gott!

(null)
Fantastiska veganska pepparkakor 

(null)
Vi fick en fin keramikskĂ„l i en lĂ€cker trĂ€lĂ„da gjorda pĂ„ Hall i julklapp samt en gĂ„va till ACT.

Blev kvar pĂ„ jobbet till halv sex 🕠 

Fixade tacos till middag đŸŒź 

(null)
Vad gör Bamse i leksakslÄdan???


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0