Nu e glada julen slut, slut, slut đŸŽ¶

Nej sÄ Àr det ju inte, men:
Granen plockas ner
förtid sĂ„ vi kan  
fira nya Ă„ret

Imorgon fĂ„r vi hit barn och barnbarn och vi bor ju inte sĂ„ stort sĂ„ vi behöver göra plats för oss. Jag har jobbat hemifrĂ„n idag och kunnat njuta av den sista dagen med granen 🎄 

(null)

GĂ„rdagen blev ju en vĂ€ldigt bra arbetsdag dĂ€r jag bĂ„de fick tid att stĂ€da rummet och huvudet đŸ§č 

Även idag har jag Ă€gnat mig Ă„t huvudstĂ€dning, men Ă€ven planering. NĂ„gra bra samtal och almanacksfix har gett hĂ€rlig inspiration inför nĂ€sta Ă„r. Kreativ bibellĂ€sning tex, kan det vara nĂ„got? Jag vill jĂ€ttegĂ€rna testa detta med en kollega som kan 🎹 ✝ đŸ–Œ

Och kvĂ€llen dĂ„? Tv och stickor sĂ„klart đŸ§¶

(null)
IkvĂ€ll har jag hunnit 11 varv och iom det Ă€r första mönsterbĂ„rden klar. Det gĂ„r ju fortare och fortare att sticka eftersom man minskar ganska mĂ„nga maskor vart 5:e varv ungefĂ€r đŸ§¶

đŸ§¶ Godnatt vĂ€rlden đŸ§¶


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0