Slutspurten

Jag hade hoppats hinna åka ut till nästäldsta dottern under em och hämta Ragnar som de tagit hand om under vår semestervecka … och en vecka till nu … men det sket sig, vilket inte var helt oväntat. Dagen har gått helt i LT-klappens tecken och nästa vecka är vi i mål. Idag har vi gjort de sista förberedelserna inför utdelandet nästa vecka och nästa år vet jag mycket bättre vad jag ska göra och inte göra. 

(null)

(null)

Jag kom från jobbet halv fem 🕟 Lagade en pastarätt på fläskfilé och svart trumpetsvamp.  Fortsätter tycka det är kul att experimentera i köket. Tänkte försöka fundera ut lite magrare mat efter jul i hopp om att lindra trycket över levern. Jag har inte blivit helt bra efter operationen för två år sen.

Ikväll har jag äntligen kunnat boka tid för dos 3 i början av nästa år 💉 

(null)

… det känns som det kan bli en tidig kväll 💤 

(null)
Grattis mamma och pappa som firar 61-årig bröllopsdag idag 💍 Glasbröllop 💍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0