Hem frĂ„n đŸŒčlagen

Försökte sova/vila lite lÀngre idag men hade svÄrt att komma till ro. Vaknade före 7 men gick inte ut med hundarna förrÀn vid halv tio... och dÄ hade jag redan pratat med mamma 2 ggr som bor 200 m bor frÄn mitt tillfÀlliga boende - mina syskons hus.
 
Av förklarliga skÀl kan sÀgas att detta Àr en av mina favorit-vyer... min barndoms somrar, hÀr lÀrde jag mig simma osv. 
 
Djup snö i Àppel-allén, hundarna kunde knappt ses om de inte var i rörelse..
 
 
Innan jag gick in till förÀldrarna och fick en god brunch framÄt lunchtid med kaffe, salamimackor och fil slÀppte jag in nyrastade hundar och skottade fram bilar, uppfart samt pulsade ner till syskonens hus, dÀr jag fÄtt sova över, och hÀmtade mina pinaler....
 
Syskonens hus

FörÀldrarnas hus
 
Vi hade nÄgra trevliga timmar innan jag Äkte hemÄt. Det tog lite lÀngre tid Àn vanligt eftersom snön fortsatte vrÀka ner.... men ju nÀrmre hem jag kom... desto mindre snö och desto mindre snöfall.
 
Maken och jag sĂ„gs över fiskpanetter och makaroner 🐠
I övrigt lugn kvĂ€ll vid tvn 💜
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken hÀrlig fÀrg pÄ dina förÀldrars hus,man blir glad av den

Svar: Visst Ă€r det fint 💜
Guggelutt

2021-02-06 @ 22:43:32

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0