Sista tisdan i juli

Imorse efter frukost och lite bokläsning med William åkte jag till min nästäldsta dotter. Det var enda tillfället vi hittade för att ses innan jag börjar jobba. Det blev en fin dag vid stranden.

(null)
Det var inte igår man satt och läste sagor 😄

(null)
Hade inga hundar med idag, dem passade sonen med familj, så jag brukade skylten på annat sätt.

Det blev just inga bilder tagna eftersom vi låg i vattnet hela tiden.

(null)

Innan jag åkte hem åt vi lite lunch och fikade. Hemma utnyttjade jag William till lite barnarbete i hallonbuskarna. Han var mycket nöjd med din insats och mumsade glatt i sig sin del av skörden ❤️

(null)

Lilla gubben var så trött efter dagens äventyr så han somnade efter maten.

(null)

Ikväll var maken och jag ner till båthamnen och badade. Sonen fiskade och jag stannade kvar med honom. En vacker kväll vid Mälaren.

(null)

🎣 Godnatt världen 🌞




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0