Fyrfotagos 🐎

Vaknade strax efter sju imorse, gjorde det nödvĂ€ndigaste och tĂ€nkte smita utan att vĂ€cka hundarna... men se det gick inte. NĂ€r jag tassade ut i hallen möttes jag dĂ€r av fyra ögon vid dörren som sa "DU GÅR INGENSTANS" 👀👀 sĂ„ vi gick morgonpromenad innan jag gav mig av. Kom till provtagningen pĂ„ MĂ€larsjukhuset strax före nio och efter en halvtimme i kö Ă€ven idag blev det min tur. Idag blev jag inte hemskickad med oförĂ€ttat Ă€rende 👍
 
 
Hemma igen fixade jag morgonsysslorna, tog ut hundar och fÄgel en svÀng och Äkte sen till min barndomsvÀn i hÀsthagen. Vi gick runt och hÀlsade pÄ hennes fina hÀstar.
  🐎    🐎     🐎    🐎   🐎 🐎   🐎     🐎     🐎🐎  🐎
 
 
Vi kelade en stund med fĂ„ren och lammen som oxĂ„ bor pĂ„ gĂ„rden 🐑 
 
 
Efter fyrfotagoset Ă„ktev vi till Tullgarns slott och gick runt dĂ€r med hundarna, lyssnade pĂ„ nĂ€ktergalen, pratade och njöt. En perfekt dag att strosa i en slottspark 🏰 
 
 
Lunchen vi tÀnkt oss blev lika sen som god. Vi hade tÀnkt en lunch pÄ orangeriet men det var stÀngt sÄ vi Äkte till JÀrnas kök&bar istÀllet. 
 
Hemlagad flĂ€sksnitsel med rödvinssky 😋
 
Lugn kvĂ€ll vid Tvn. Handarbetet fick vila đŸ§¶Â 
 
đŸš¶â€â™€ïžGodnatt vĂ€rlden đŸš¶â€â™€ïž

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0