... lyckliga daaar đŸŽ”

Idag hĂ€nde det mycket‌ Jag började med att Ă„ka till Multeum och hĂ€nga om utstĂ€llningen. Jag fick nya pluppar och en klok ung man gav mig ett starkt rengöringsmedel att putsa med dĂ€r hĂ€ngarna skulle sitta. Damm och fett kan vara en bidragande orsak till att limmet i plupparna slĂ€pper. Hoppas det hĂ„ller nu, det Ă€r ju nĂ€stan halva tiden kvar. Medan jag hĂ€ngde roades jag av studenternas oliv ute pĂ„ gatan. Det tutades och viftades, skrattades och ropades.
 
 
NĂ€r jag kom hem igen slĂ€ngde jag i min ett par uppvĂ€rmda crĂȘpes, hoppade i duschen, klĂ€dde mig snyggt och gick ut med hundarna. Sen bar det av upp till storstan.
 
Idag var det min ena systers son som tog studenten. JĂ€ttetrevlig eftermiddag‌
 
Studentfin Sigrid 
 
Efter festen körde jag yngsta dottern till tÄget och sen bokkassen jag fick med mig i onsdags till TrollbÀcken.
Efter denna intensiva dag var det jĂ€tteskönt att landa hos bĂ€stisen, Ă€ta lite tacos pĂ„ balkongen och fĂ„ zonterapi. AvspĂ€nd och mystrött kom jag hem strax efter tio 🕙 
 
Försommargrönska
Champagne och blÄgula band
Framtiden Àr hÀr

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0