Lite kaosigt

Dagen har varit var bra men arbetsdagen började och slutade lite kaosigt. Min vana trogen sen tidigare arbeten kollar jag arbetsmail till frukost. Det gör att jag får koll på om nåt hänt som jag behöver veta tidigt, som återbud och sjukdom tex. Väl på jobbet brukar allt bara rulla och ibland hinner man inte kolla mailen förrän innan hemgång. Jag hade gott om tid imorse, alldeles för gott om tid för plötsligt var jag sen!
 
(null)

(null)
Tveta kyrka

Kom tre minuter försent till mötet i Tveta men sen flöt dagen på i bra. Efter mötet —> schemagenomgång med min praktikant och sen avfärd mot St. Ragnhild. Där kollade jag upp lite småsaker och åt lunch före lunchmässan.

(null)

(null)
Två av kyrkfönstren i St Ragnhild - ett klassiskt och ett modernt 

Fin lunchmässa - note to self: planera in dessa oftare! Admin, möte, mer admin och innan hemgång blev det nyckelpanik 🔑 Nyckeln till min hurts var spårlöst borta och i den låsta hurtsen låg bla bilnycklarna. Sprang ner till expeditionen och fick låna ett gäng hurtsnycklar men ingen passade. När en av tjejerna kom upp berättade jag förloppet och var jag letat, la handen på hyllplanet ovanför där jag brukar förvara nyckeln… vad dum jag fick känna mig! Jag har letat i hissen, på dass, i korridoren, trappen, i väskan, bland alla soffkuddar… så låg den på samma ställe där den brukar ligga, bara 4dm högre upp 🙄 

(null)

Kom hem vid sex och gjorde supergod torsk till middag. Stillsam kväll vid Tvn och sistanaden före pannlampsgänget.

💤 Godnatt världen 💤 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0