Mittiveckan

Väckning kl 6.00 och på jobbet kl 8.00. Möte 8.30, andakt 9.40, mottagning 10-12, sen blev dagen som den blev, oplanerad och intensiv. 12 blev det ett spontant möte, sen lunch… ytterligare två spontana möten och några telefonsamtal senare blev det bestämt att vi startar en hantverksgrupp i Hovsjö i november och kanske en annan grupp till våren. Vi får se och vi hoppas 🙏 

(null)
Köpte snyggaste väskan på Världsbutiken.

Avslutade arbetsdagen med att skriva en text till novemberbladet om den kommande hantverksgruppen och lite bubbel med min rumskompis som jag träffade för första gången idag. Kom från jobbet vid fem.

Fläsk och blomkålstuvning till middag. Läste senaste numret av Stadkanten som kom idag. Rackarns vilken fin tidning vi gör i föreningen Knyppelpinnarna.

(null)

Nu har jag sovit i fåtöljen en stund så jag är kommenderad i säng av maken.

❤️ Godnatt världen ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0