Och regnet det bara öser ner ☔️

Dagen är måndag

Veckan har bara börjat 

Regnet öser ner


(null)


Trodde inte mina ögon när jag drog upp rullgardinen imorse. Hela världen var vit och ett ymnigt snöfall pågick. Vartefter dagen rullat på övergick eländet i regn. Kan bara konstatera hur galet mycket jag längtar efter sommaren. Eller våren. Så länge det inte är halt och kletigt när man ska ut och gå…


(null)

Langhammarsgubben på Fårö (2020)


Arbetsdagen har varit lugn. Det är jätteskönt att det är så mycket ljusare kl halv fem så idag kunde jag gå ut med hundarna i skogen efter jobbet 🕟 

Klockan är inte ens åtta och jag ligger redan i sängen 🕗 Det har varit en sån där dag när jag började längta efter sängen samtidigt som jag klev upp. Det betyder att morgondagen kommer bli så mycket bättre 😄

(null)

❤️ Happy Valentine ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0