Onsdag i Södertälje

Det blev en intensiv dag. På förmiddagen hade jag andakt på Gåvorna och diakonimottagningen med en askultant. Kom iväg på en sen lunch med en kollega och vän.

(null)
Kebab i Brunnsäng

Efter lunch förberedde jag inför mötet om Världsböndagen och efter det mötet hastade jag vidare till utvärderingen om julafton. Kom från jobbet halv sex, hämtade hundar och körde hem med ett samtal i luren.

Maken tog hundarna och jag lagade köttfärsrätter, Wallenbergare till maken, AIP köttfärs till mig och kokt köttfärs till hundarna.

(null)
Petade i spenat och rårivna morötter som blivit över från andra måltider 🌱🥕 

Känner mig något avslagen ikväll.

🌎 Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0