11-timmarstisdag…

… är väl ingenting! Dygnet har ju 24‼️ 

Magnolian

blommade på bar kvist

Nu är den bladfylld 


(null)
Sista rycket, nu tar bladen över. Den är fortfarande otroligt vacker 🍃🌸🍃

Gick upp halv sex och var på jobbet halv åtta 🕢 Möte, admin och sen åkte jag på lunch hos en kollega. Vi gick i samma klass i gymnasiet och har inte setts sen dess. Vi fann varandra på Facebook för några år sen genom en gemensam vän, sen sågs vi som hastigast på ett konvent i våras, men idag hade vi bokat in en lunchdate! 40 år efter att vi gick ut gymnasiet… och vi frågade oss: "är vi ens så gamla?" Vi hann inte catcha up på långa vägar så vi ska ses igen!

(null)
Indisk buffé  🥘 

Eftermiddagen bjöd på vårens sista hantverksgrupp, besök och ett samtal i luren på vägen hem. Hen fick stå ut med att jag smaskade på en hamburgare på McDonalds parkering under tiden, en får ’la va lite effektiv mellan varven 🍔 Fortsatte med lite administration efter vovvenaden innan jag satte mig med jägar-läxan till imorgon. 

Nu har jag tvättat håret, gått ut sistanaden och reflekterat en stund över dagen och livet oxå.

🍃🌸🍃 Sleep tight, friends 🍃🌸🍃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0