Återhämtning

Var ut en sväng tidigt imorse med Bamse, sen sov jag ta mig sjutton till klockan tio 🕙 Både maken och jag slumrade i badtunnan igår och jag minns knappt att jag kom in. Imorse vaknade jag av att Rambo for upp i sängen och studsade på mig… "mamma mamma mamma mamma vi har varit ute med pappaaaa" 🐶 Kravlade mig upp och efter frukost satt maken och jag i varsin fåtölj och njöt av regnet. Nu försvinner lite pollen och björkarna slår ut.

Regntunga moln

samlas på himlen

Vill vattna våren

 

(null)
Jag tror det är samma gäng som väntar på tabletten man kan klistra på fönstret

(null)
Puss 💋 

(null)
Nom-nom-nom

Fixade med tvätt och disk, rensade kylen och sorterade i frysen, sen satte jag mig med ett onödigt projekt. Superhärligt! Har sett en knyppelkompis på Facebook som "lekt med trådar" och nu testade jag samma sak. En trollslända 😍

(null)
Makramé 

Jag fick en idé till och hämtade en floristpinne, hittade ett par missfärgade plastpärlor och lite metalltråd. Det blev en blompinne!

(null)

Vi grillade karré till middag och fortsatte vår restfest med potatisar och morötter som börjar gro. Sen blev det tunnbad och ett par avsnitt av Morden i Midsomer 🪓 

(null)
🫢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0