Heldag i storstan

Heldag med egenvård

Lena fötter, tjusigt hår

Möter framtiden ny


Lämnade in hundarna på dagis vid nio och brände upp till kungliga huvudstaden. Hade nästan glömt hur eländig trafiksituationen kan vara men blev brutalt påmind i höjd med Skärholmen. Från stillastående till 8 km/h till jag kunde svänga av och köra bakvägar till Tallkrogen och bästa fotvården! Tre minuter försent, borde ha varit där tjugo i!

(null)
Bästa!

(null)
Underbart!

Fortsatte med gott om tid mot Kungsholmen, poliser överallt, antagligen pga klimatmötet, och så fick jag leta parkering i 40 minuter, så jag blev 5 min sen till frissan oxå. Tur att jag är en jäkel på att fickparkera, fick en liten ruta så när jag krånglat mig in hade jag bara ett par decimeter fritt fram och bak. Sen blev det tre härliga timmar hos bästa frissan.

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är jag redo för präst/diakonmöte!

(null)
Den här stylingen kommer ju ha falnat till imorgon, men jag älskar färgen! 

Köpte kruk-fat på Hornbach i Fittja, hämtade hundarna på dagis i Södertälje och handlade i Strängnäs, kom hem halv sju 🕡 gick ut med hundarna och lagade köttfärssås. Maken kom hem efter åtta 🕗 Har inte rört mig på hela kvällen 😁




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0