Knyppelsöndag

Typ bara knyppling… eller volontär verksamhet.

Började med styrelse- och medlemsmöte i föreningen Knyppelpinnarna idag. Medlemmarnas köp/sälj, och vi hade nästan dubbelt så många besökare sen efter pandemin. Kändes jätteroligt! Jag köpte en ask nålar, en knyppelgumma och en mönsterbok. Nog fanns där massor man vill ha, men jag måste få ordning i Ugglebo innan jag anskaffar mer pyssel. En tanke om ordning börjar ta form, mycket mindre pretentiös än min tidigare som aldrig blir av 🤔

(null)
Vet inte vilket material, kanske nån sorts lera? Men söt är hon!

Efter medlemsmötet åkte jag hem och stekte fiskpanetter åt mig och förkylda maken, sen åkte jag på knyppelkurs. Näst sista tillfället, fyra elever kom ikväll och det var trevligt som alltid.

Stickade klart ännu en disktrasa timm Morden i Midsomer ✅ Nu är tre klara och väntar på motiv som än bara finns i mitt huvud. 

🍃🌸🍃 Godnatt världen 🍃🌸🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0