Kristi himmelsfärdsdag

(null)

Två fina gudstjänster idag på Kristihimmelsfärdsdag. En mässa på äldreboendet och sen en gudstjänst i Hovsjö kyrka. 

(null)

Två samtal och en halväcklig lunch. Maken sa att det hade han kunnat upplysa mig om då de har leverantörer på jobbet som äter lunch lite överallt och grillen i Hovsjö är ingen favorit. 

(null)

Det blev grillat till middag och kvällen har spenderats vid Tvn. Har påbörjat ett par nya sockor och har, efter Sjätte Sinnet, fastnat vid District 9. Sjätte Sinnet såg jag för länge sen men District 9 har jag inte sett. Sjuk film. Tvivlar på att jag orkar se klart den ✅ 

Doften, ljudet,

känslan mot huden

Sommarregn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0