Lördag

Vaknade vid sju (13.00 svensk tid) och tassade upp i duschen. Maken kom upp strax efter, vi fixade frukost och satte oss på altanen. Tre ekorrar och en kardinal gjorde oss sällskap 🐿️🐿️🐿️

(null)

(null)

(null)

Så småningom mynnade mitt fågelskåderi ut i en blue jay - blå nötskrika. Alla de små grå är omöjliga för mig att artbestämma.

(null)

Efter frukost åkte vi iväg på lite shopping. H-Mart, Kohles och Costcos. Ett par plagg och mat blev det.

(null)
Drakfrukt

(null)
Blå krabba

(null)
#reclaimtheflamingo

(null)

Sen gick kussen och jag en härlig långpromenad med Coco. 

(null)
Kardinalhane 

(null)
Kardinalhona

(null)
Blue jay

(null)
Blåregn

Efter lite snack var jag tvungen att gå upp och vila en liten stund innan middan.

(null)
Red stag 

Ikväll blev det grillat, potatismos och roliga berättelser. Så gött!

(null)

Nu ska vi titta på svenska husbilar på youtube innan vi går och lägger oss 🚎

🙌🙌🙌





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0