Nyårsafton 🌮

(null)
Det blev en lugn nyårsafton. Maken hade huvudvärk och mitt ben var inte nådigt. 

(null)
Mellan det att jag gick ut mot skogen till dess jag gick tillbaka hade det passerat en älg över skogsvägen. Klövspåren är lika stora som min hand 🤚 

Vi åt tacos som lunchmiddag 🌮 och badade tunna framåt kvällen💦

(null)

Tittade på tv och väntade på att fyrverkerierna, men de uteblev hos oss. Lite förvånande, men skönt. Rambo är ju lite rädd, men nu sov han så gott i min säng. Flera hade vädjat på Facebook att inte smälla i området utan gå ner på fotbollsplanen eller annan öppen yta, det verkar ha gett god effekt.

(null)

(null)

Godnatt världen 🥱 
Och Gott Nytt År 🌟 
Var rädda om varandra 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0