Dan efter đŸ’šđŸ•Šïž

SĂ„ hĂ€rligt att prata med min fd praktikant och numera nybakta och sen lĂ€nge superduperbra kollega imorse. Vi fĂ„r vara trötta. Vilken hĂ€rlig helg vi fĂ„tt uppleva tillsammans 💚 Jag Ă€r sĂ„ evigt tacksam att jag fĂ„tt dela denna helg med dig, Jonna đŸ’š
 
(null)
BĂ€sta Jonna 💚

(null)

Efter det har jag haft en bra jĂ€ttedag som började pĂ„ ViksĂ€ngens second-hand. En bra genomgĂ„ng som vi hoppas leder till samarbete. 

(null)

(null)
         
Sen lunch med en av de bĂ€sta 💚

(null)
BĂ€sta Anna 💚 Som jag kommer sakna dig i min nĂ€rhet. Men vĂ„r vĂ€nskap och vĂ„rt systraskap i Ă€mbetet bara fortsĂ€tter â€Š 

(null)

Vi fortsatte med planering med församlingsresor vilka jag vurmar för, sen lite Ă€rendedragning och administration. Kom frĂ„n jobbet vid fem, dĂ„ hade "min" korridor varit svart och tom sen jag kom dit, med undantag frĂ„n en person frĂ„n administrationen som gick runt och kollade hur andra löste skĂ€rmar, alltsĂ„ avskĂ€rmning. SĂ„ bra samtal frĂ„n icke-kyrkliga arbetsmiljöer! Detta Ă€r fascinationen i mitt jobb, dessa ovĂ€ntade möten.

Kom sent hem. Det blev tacos 🌼 och en tidig kvĂ€ll 🙏



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0