Dimmigt värre

En otroligt tung dag, jag har svårt att vakna när det är grått och mörkt. 

(null)
Där står båten under presenningen. Som jag längtar till våren 🛥️

(null)
Det hade kanske varit njutbart att vara ute och gå om man inte behövde gå med näsan i marken för att ha koll på hala fläckar 😩 Tillochmed hundarna tycker att det är sådär…

(null)
Men visst är det vackert när man stannar och höjer blicken 🤩

Ändå, sett i backspegeln, har jag fått saker gjorda. Efter jobbet la jag sista handen vid föreningstidningen och lagade mat för två dagar - kållåda och en liten lufsa. Inga megaprestationer, men jag tog mig iallafall igenom dagen! Kvällen har jag ägnat åt broderiet och diverse skumma tv-program. De två sista om UFOn 🛸 Nu är det iallafall dax för sistanaden 👣🐾🐾

(null)
Ytterligare några hundra stygn gjorda 🪡 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0