Favorit i repris

❣️ Torsdag i Hovsjö ❣️

Sent igår em ställdes utvärdering av LT-klappen som vi skulle haft nu på morgonen in, så jag kunde gå på Hovsjö/Tveta- mötet imorse istället. Sen bar det av till ett av våra äldreboenden för mässa. 

(null)
Jag tog blommorna i min bil. Där färdades de säkert 😁 

(null)
Provisoriskt nattvardsbord

Vi åkte till Wolksvagens lunchrestaurang innan vi åkte upp till Hovsjö igen för gudstjänst. Avslutade med samtal och admin. 

Hela dagen har jag fått umgås med härliga människor - arbetskamrater, gudstjänstbesökare. Efter kyrkkaffet hämtade en besökare "sin" knyppeldyna för hon behövde sin "knyppelfix". Så himla härligt! Blev kvar en stund i samtal kring knyppling och stickning mm 🧶 Till sist gick jag igenom mailen och åkte hem. 

Hann prata med både sonen och en kompis/kollega innan jag kom ut en sväng med hundarna och lagade middag. Lite tv innan sistanaden. Ensam ikväll, rätt skönt faktiskt.

🥱





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0